W naszej witrynie używamy plików cookies by zapewnić Państwu działanie witryny szybko i sprawnie. Witryna będzie je Państwu wysyłać, jeśli ustawienia przeglądarki umożliwiają wysyłanie cookies. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować cookies, jednak po ich wyłączeniu niektóre funkcje witryny mogą być niedostępne. Więcej informacji w "Polityce Prywatności i cookies".

Zamknij

Nasza firma aktywnie prowadzi sprzedaż na 2 różnych kontach w serwisie allegro.pl. Sprawdź jak każde konto oceniają nasi klienci:

 

a_sliwinska

centrumled

Opinie Google

Obsługa klienta

Dlaczego dostawa jest bezpieczna?

Ze względu na specyfikę produktu, zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, GLS lub DPD. Przykładamy bardzo dużą uwagę do pakowania wysyłanych przez nas produktów. Każdy element szklany zabezpieczamy osobno folią bąbelkową. Elementy lamp układamy w pudełku tak, by nie obijały się o siebie, rozdzielając puste powierzchnie wypełniaczem.

Jako nieliczni gwarantujemy Ci bezpieczną dostawę lub zwrot pieniędzy. Wiemy, że nie zawsze możesz sprawdzić paczkę przy kurierze, dlatego na zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych dajemy Ci aż 3 dni od momentu odbioru paczki. Jeśli którykolwiek z elementów jest uszkodzony, zarejestruj reklamację tutaj, a doślemy uszkodzone elementy lub wymienimy produkt na nowy.

Sprawdź jak postępować w momencie odbioru przesyłki.

Do góry
Sprawdzenie statusu zamówienia

Status zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto. Co oznaczają poszczególne statusy?

  • Oczekuje - ten status mówi o tym, że nie zaksięgowaliśmy jeszcze zapłaty za zamówienie.
  • W realizacji - status mówi o tym, że wpłynęła zapłata za zamówienie i jest realizowane zgodnie z terminami podanymi na kartach produktów
  • Zakończone - status informuje o tym, że zamówienie zostało skompletowane i wysłane do klienta

Klient, który złożył zamówienie jako Gość (bez zakładania konta w sklepie) status zamówienia może sprawdzić tutaj.
Zachęcamy do zapoznania się z działem Czas realiacji zamówienia

Do góry
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji Twojego zamówienia zależy od wielu różnych czynników, głównie od tego, jak szybko dostarczy nam go nasz dostawca oraz jak szybko firma kurierska dostarczy go Tobie.

Najbardziej rotujący towar trzymamy na magazynie, jednak nawet przy dużych stanach magazynowych nie jesteśmy w stanie uniknąć pewnych braków magazynowych, które uzupełniamy towarem zamawianym na potrzeby kontkretnego zamówienia.

Dokładamy wszelkich starań, by skracać terminy realizacji, jednak jest kilka pewnych czynników, które na nie wpływają. Nasza firma jak i nasi dostawcy nie pracują w soboty i niedziele i święta. Wszystkie terminy podawane na kartach produktów są podane w dniach roboczych - od pn do pt z wyłączeniem dni świątecznych. Oznacza to, że jeżeli zamówienie zostanie złożone w piątek po godzinie 12:00, zamówienie zostanie przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, czyli w pn.

Poniżej podajemy wyjaśnienia do terminów realizacji, które znajdziecie na kartach produktów:

Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza to, że towar znajduje się na naszym magazynie i zostanie do Państwa wysłany w ciągu 2-3 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar znajduje się najprawdopodobniej na naszym magazynie lub jego pobliżu. Tyle potrzebuje nasza firma by sprowadzić towar, spakować go i wysłać. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza, że towar najprawdopodobniej nie znajduje się na naszym magazynie, jednak znajduje się w jego pobliżu. Tyle dni potrzebuje nasza firma na sprowadzenie tego towaru, jego spakowanie i wysłanie. Dostawy od tego producenta mamy regularnie 2-3 razy w tygodniu. Tego typu towar z reguły przyjeżdża do nas po kilku dniach, jednak może się zdarzyć, że producent będzie musiał go wyprodukować – wtedy termin na jego wyprodukowanie, sprowadzenie i wysłanie może wynieść do 10 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.

 

 

Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje na naszym magazynie ani na magazynie producenta. Produkt produkowany jest pod zamówienie klienta i tyle potrzebuje producent na jego wyprodukowanie, a następnie nasza firma na jego sprowadzenie, spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.




Do góry
Koszty wysyłki

Przesyłka kurierska / Płatność Zamówienie do 400 zł Zamówienie powyżej 400 zł
Przedpłata przelewem tradycyjnym 14,99 zł 0 zł
Płatnoś kurierowi przy odbiorze - pobranie 24,99 zł 24,99 zł


Niezależnie od ilości kupionych przedmiotów wysyłkę płacisz tylko raz. Po przejciu do koszyka i podaniu kodu pocztowego możesz sprawdzić koszt wysyłki.

Do góry
Odbiór osobisty zamówień

W naszej firmie możesz odebrać osobiście zamówiony towar. W trakcie składania zamówienia, wybierz formę dostawy: "Odbiór osobisty". Jak Twoje zamówienie zostanie skompletowane, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą. Zawsze możesz sprawdzić, czy zamówienie zostało już skompletowane. Patrz Sprawdzenie stanu zamówienia
.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy:

Centrum Światła
Handel i Projektowanie
ul. Tartakowa 15/21
42-200 Częstochowa
tel.: +48 0 887 220 071

Godziny pracy:
pn-pt: 8:30 - 16:30 sb-nd: nieczynne



Do góry
Postępowanie przy odbiorze przesyłki

Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

  1. Gdzie znajduje się moja paczka?
    1. By sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka, odszukaj maila, w którym informowaliśmy Cię o nadaniu paczki i kliknij w link do śledzenia paczki.
  2. Doręczanie przesyłek
    1. Kurier zawsze stara się doręczyć przesyłkę do Twoich rąk.
    2. Ze względów szeroko pojętych zasad bezpieczeństwa, kurierzy z reguły nie wchodzą do mieszkań. Odbierasz paczkę "w drzwiach".
    3. W pzypadku Twojej nieobecnoci:
      1. Kurier zostawia Awizo i ponawia próbę doręczenia następnego dnia.
      2. Zostawia paczkę u sąsiada - kurier musi Cię uprzednio o tym poinformować, a Ty musisz wyrazić na to zgodę. Dotyczy to tylko przesyłek opłaconych z góry.
      3. Zostawia paczke w pobliskim Acces Point - jest to z reguły sklep, zakład fryzjerski czy wypożyczalnia, która ma podpisaną umowę o przekazywaniu przesyłek z firmą kurierską. Przesyłkę z Acces Point odbierasz w taki sam sposób jak na poczcie. 
  3. Pory doręczenia
    1. Paczki są doręczane przez kurierów w godzinach 9:00 - 17:00. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego, najlepiej skontaktować się z kurierem i umówić na konkretną godzinę.
    2. Istnieje możliwość zastrzeżenia godziny doręczenia, jednak jest to opcja dodatkowo płatna i kosztuje 40zł.
  4. Czy kurier dzwoni przed doręczeniem?
    1. Z reguły kurierzy kontaktują się z klientem przed doręczeniem, jednak nie mają takiego obowiązku.
  5. Czy mogę zmienić adres doręczenia po nadaniu paczki?
    1. Oczywiście, że tak. Możesz wykonać to sam na stronie przewoźnika . Podaj nr listu przewozowego oraz wykonaj usługę zmiany doręczenia.
  6. Chcę sprawdzić zawartość paczki. Czy mogę?
    1. Tak, zdecydowanie powinieneś/aś to zrobić. Protokół reklamacyjny spisany w dniu odbioru paczki stanowi podstawę do reklamacji. Jeśli z różnych przyczyn nie udało Ci się spisać protokołu przy odbiorze, masz 7 dni kalendarzowych na jego sporządzenie.
    2. Kurier umożliwi Ci sprawdzenie przesyłki, po pokwitowaniu jej odbioru lub po uiszczeniu zapłaty (w przypadku pobrania).
    3. Kurier nie będzie mógł umożliwić Ci sprawdzenia przesyłki przed pokwitowaniem/zapłaceniem.
  7. Zawartość paczki jest uszkodzona. Co robić?
    1. Na żądanie, kurier spisze protokół reklamacyjny.
    2. Bardzo dokładnie obejrzyj pudełko pod kątem zgnieceń, dziur, roztargań. Nawet najmniejsze wgniecenie w opakowaniu zewnętrznym może mieć wpływ na stan zawartości paczki.
    3. Jeśli dostrzegłeś/aś na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, koniecznie zaznacz na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.

Do góry
Formy płatności

Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności:

Płatność przy odbiorze - Po złożeniu, zamówienie będzie miało status "W realizacji". Za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi w momencie odbioru.
Płatność Pay Pal - Po złożeniu, zostaniesz przekierowany/ana do bezpiecznej strony operatora płatności Pay Pal, na której od razu opłacisz zamówienie.

Płatność przelewem bankowym tradycyjnym - z chwilą stwierdzenia zapłaty na rachunek bankowy, nasza firma przystąpi do realizacji Twojego zamówienia. Nr rachunku bankowego i kwotę do wpłaty otrzymasz w mailu zaraz po złożeniu zamówienia. Jeśli mimo wszystko nie znasz nr rachunku, podajemy go poniżej:

Centrum Światła Handel i Projektowanie
Tartakowa 15/21
42-200 Częstochowa

Citibank Handlowy
94 1030 0019 0109 8503 0006 7160

Do góry
Zwroty, zamiany i reklamacje

Zwroty i wymiany

W naszej firmie mogą zwrócić lub wymienić Państwo towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu doręczenia przesyłki. W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru lub jego wymiany, proszę zarejestrowanie żądania zwrotu tutaj. Po autoryzacji zwrotu przez naszego pracownika, otrzymają Państwo dokumenty zwrotu, które należy umieścić w przesyłce. Następnie prosimy o odesłanie paczki na adres:

Centrum Światła Handel i Projektowanie
ul. Tartakowa 15/21, 42-200 Częstochowa.

Pieniądze zwrócimy w ciągu 7 dni roboczych na konto, z którego nastąpiła zapłata, chyba że zapłata była realizowana za pobraniem - w takim przypadku poprosimy o nr rachunku bankowego, na który pieniądze mają zostać zwrócone.

Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. Będziemy wdzięczni za wsadzenie do przesyłki formularzu zwrotu oraz gdy odeślą Państwo produkt w oryginalnym opakowaniu.

Reklamacje

Oferowany przez nas towar posiada gwarancję producenta. Jeśli chcesz złożyć reklamację, zarejestruj ją tuta.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego używania produktu lub niewłaściwego montażu, pęcherzyki powietrza na szkle giętym, które mogą powstawać w procesie produkcji szkła oraz delikatne różnice w kolorze lamp drewnianych, których kolor związany jest ściśle z wiekiem drewna.

Do góry
Wysyłki zagraniczne

Nasza firma wysyła towar praktycznie do wszystkich krajów UE. Cena za wysyłkę międzynarodową wynosi już od 40zł, a jej koszt wysyłki uzależniony jest od kraju do którego wysyłamy paczkę. By obliczyć koszt dostawy, wrzuć towar do koszyka, przejdź do koszyka, wybierz swój kraj i wpisz kod pocztowy. Nasz skrypt obliczy ile będzie kosztowała wysyłka. Wysyłką zagranicznym nie podlegają lampy podłogowe z uwagi na swoje gabaryty.
Jako formę płatności dla kontrahentów zagranicznych udostępniamy opcję Pay Pal.

Do góry
Komentarze w Allegro

Wybierz konto, dla którego chcesz sprawdzić nasze komentarze:




Do góry