Sprawdź jak wysokie są nasze rabaty! Polityka rabatowa >>
Ze względu na specyfikę produktu, zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, GLS lub DPD. Przykładamy bardzo dużą uwagę do pakowania wysyłanych przez nas produktów. Każdy element szklany zabezpieczamy osobno folią bąbelkową. Elementy lamp układamy w pudełku tak, by nie obijały się o siebie, rozdzielając puste powierzchnie wypełniaczem.
Jako nieliczni gwarantujemy Ci bezpieczną dostawę lub zwrot pieniędzy. Wiemy, że nie zawsze możesz sprawdzić paczkę przy kurierze, dlatego na zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych dajemy Ci aż 3 dni od momentu odbioru paczki. Jeśli którykolwiek z elementów jest uszkodzony, zarejestruj reklamację tutaj, a doślemy uszkodzone elementy lub wymienimy produkt na nowy.
Status zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto. Co oznaczają poszczególne statusy?
Klient, który złożył zamówienie jako Gość (bez zakładania konta w sklepie) status zamówienia może sprawdzić tutaj.
Zachęcamy do zapoznania się z działem Czas realiacji zamówienia
Czas realizacji Twojego zamówienia zależy od wielu różnych czynników, głównie od tego, jak szybko dostarczy nam go nasz dostawca oraz jak szybko firma kurierska dostarczy go Tobie.
Najbardziej rotujący towar trzymamy na magazynie, jednak nawet przy dużych stanach magazynowych nie jesteśmy w stanie uniknąć pewnych braków magazynowych, które uzupełniamy towarem zamawianym na potrzeby kontkretnego zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, by skracać terminy realizacji, jednak jest kilka pewnych czynników, które na nie wpływają. Nasza firma jak i nasi dostawcy nie pracują w soboty i niedziele i święta. Wszystkie terminy podawane na kartach produktów są podane w dniach roboczych - od pn do pt z wyłączeniem dni świątecznych. Oznacza to, że jeżeli zamówienie zostanie złożone w piątek po godzinie 12:00, zamówienie zostanie przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, czyli w pn.
Poniżej podajemy wyjaśnienia do terminów realizacji, które znajdziecie na kartach produktów:
Termin ten podany jest w godzinach roboczych i nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Liczony jest od momentu rozliczenia zamówienia (momentu wpłaty lub złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze). Państwa zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza to, że towar znajduje się na naszym magazynie i zostanie do Państwa wysłany w ciągu 2-3 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar znajduje się najprawdopodobniej na naszym magazynie lub jego pobliżu. Tyle potrzebuje nasza firma by sprowadzić towar, spakować go i wysłać. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza, że towar najprawdopodobniej nie znajduje się na naszym magazynie, jednak znajduje się w jego pobliżu. Tyle dni potrzebuje nasza firma na sprowadzenie tego towaru, jego spakowanie i wysłanie. Dostawy od tego producenta mamy regularnie 2-3 razy w tygodniu. Tego typu towar z reguły przyjeżdża do nas po kilku dniach, jednak może się zdarzyć, że producent będzie musiał go wyprodukować – wtedy termin na jego wyprodukowanie, sprowadzenie i wysłanie może wynieść do 10 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje na naszym magazynie ani na magazynie producenta. Produkt produkowany jest pod zamówienie klienta i tyle potrzebuje producent na jego wyprodukowanie, a następnie nasza firma na jego sprowadzenie, spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Towar na pewno nie znajduje na naszym magazynie i nasza firma potrzebuje tyle czasu na jego sprowadzenie i wysłanie do Ciebie. Produkty z tym terminem realizacji zwykle sprowadzane są z magazynów mieszczącymi się poza granicami Polski. Wysyłka następuje zwykle tego samego dnia lub dnia kolejnego po dostawie od danego producenta. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.
Przesyłka kurierska / Płatność | Zamówienie do 400 zł | Zamówienie powyżej 400 zł |
Przedpłata przelewem tradycyjnym | 14,99 zł | 0 zł |
Płatnoś kurierowi przy odbiorze - pobranie | 24,99 zł | 24,99 zł |
Niezależnie od ilości kupionych przedmiotów wysyłkę płacisz tylko raz. Po przejciu do koszyka i podaniu kodu pocztowego możesz sprawdzić koszt wysyłki.
W naszej firmie możesz odebrać osobiście zamówiony towar. W trakcie składania zamówienia, wybierz formę dostawy: "Odbiór osobisty". Jak Twoje zamówienie zostanie skompletowane, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą. Zawsze możesz sprawdzić, czy zamówienie zostało już skompletowane. Patrz Sprawdzenie stanu zamówienia.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy: |
Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o. Godziny pracy: |
Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.
Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności:
Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o.
ul. Tartakowa 15/21
42-202 Częstochowa,
mBank - PL 33 1140 2004 0000 3302 8011 9423
W naszej firmie mogą zwrócić lub wymienić Państwo towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu doręczenia przesyłki. W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru lub jego wymiany, proszę zarejestrowanie żądania zwrotu tutaj. Po autoryzacji zwrotu przez naszego pracownika, otrzymają Państwo dokumenty zwrotu, które należy umieścić w przesyłce. Następnie prosimy o odesłanie paczki na adres:
Centrum Światła Handel i Projektowanie Sp. z o.o.
ul. Tartakowa 15/21, 42-200 Częstochowa.
Pieniądze zwrócimy w ciągu 7 dni roboczych na konto, z którego nastąpiła zapłata, chyba że zapłata była realizowana za pobraniem - w takim przypadku poprosimy o nr rachunku bankowego, na który pieniądze mają zostać zwrócone.
Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. Będziemy wdzięczni za wsadzenie do przesyłki formularzu zwrotu oraz gdy odeślą Państwo produkt w oryginalnym opakowaniu.
Oferowany przez nas towar posiada gwarancję producenta. Jeśli chcesz złożyć reklamację, zarejestruj ją tutaj.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego używania produktu lub niewłaściwego montażu, pęcherzyki powietrza na szkle giętym, które mogą powstawać w procesie produkcji szkła oraz delikatne różnice w kolorze lamp drewnianych, których kolor związany jest ściśle z wiekiem drewna.
Nasza firma wysyła towar praktycznie do wszystkich krajów UE. Cena za wysyłkę międzynarodową wynosi już od 40zł, a jej koszt wysyłki uzależniony jest od kraju do którego wysyłamy paczkę. By obliczyć koszt dostawy, wrzuć towar do koszyka, przejdź do koszyka, wybierz swój kraj i wpisz kod pocztowy. Nasz skrypt obliczy ile będzie kosztowała wysyłka. Wysyłką zagranicznym nie podlegają lampy podłogowe z uwagi na swoje gabaryty.
Jako formę płatności dla kontrahentów zagranicznych udostępniamy opcję Pay Pal.
Międzynarodowy zasięg działania naszej firmy pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie niezbędne w obsłudze najbardziej wymagających klientów. Wiedzę tą z powodzeniem wykorzystujemy na rynku lokalnym. Sprawdź co mówią o nas nasi klienci w serwisach ceneo.pl, google.pl, allegro.pl oraz ebay.de